Ik heb een klacht

Iedere dag opnieuw doen we bij Jongerius Gerechtsdeurwaarders ons uiterste best om het werk zo goed mogelijk uit te voeren. Dagelijks wordt ook bekeken hoe we u beter van dienst kunnen zijn.

 

Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze werkwijze of één van onze medewerkers. Neem telefonisch contact met ons op, zodat we het probleem direct kunnen oplossen.

 

Probleem niet opgelost? Zo dient u uw klacht in

Zijn we er samen niet uitgekomen dan kunt u uw klacht indienen door een e-mail naar ons te sturen. Na verzending ontvangt u binnen 2 werkdagen een bevestiging hiervan.

 

Behandeling van uw klacht

U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een schriftelijke reactie. Mocht ons dit niet lukken, dan ontvangt u tijdig een bericht waarin u leest wanneer u uiterlijk reactie kunt verwachten.

 

Bent u het niet eens met onze reactie

Het kan natuurlijk zijn dat u het niet eens bent met ons antwoord. Dan kunt u uw klacht indienen bij de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders in Amsterdam. Voor meer informatie kunt u klikken op KBvG.